Massages

bij Praktijk Purusha

Aanraken en geraakt worden!

Een holistische massage zorgt voor stroming, zorgt voor ontspanning en zorgt voor een dieper contact met jezelf. De zelfde aanraking als iedere massage met de zelfde fysieke effecten alleen met een extra focus op jou beleving. Als holistisch masseur en therapeut begeleid ik jou naar het voelen toe. Het gaat niet zozeer om wegmasseren maar juist om contact maken met dat wat gevoeld wordt.

Waarom Massage:
Fysieke klachten en ongemakken,
Spanning en stress,
Behoefte aan rust,
Chronische ziektes en pijn,
Depressie,
Burn-out,
Trauma verwerking,
Rouw verwerking,
Beter willen leren voelen.

De methode die ik toepas is afgestemd op jouw en je klacht en naar jouw wens. Ik ambieer een veilige sfeer waarin alles welkom is en jij zelf de richting en het tempo bepaald. Het is jou moment waarin je verzekerd bent van mijn aandacht en profesionaliteit.

alle massages

Ontspanningsmassage

Een heerlijke ontspanning voor lichaam en geest. Loskomen van de dagelijkse stress. De ademhaling wordt dieper en het zelf genezend vermogen van je lichaam kan beter zijn werk doen.

Klassieke massage

Als basis massage binnen mijn praktijk. Toegepast bij zowel ontspanningsmassage als bij fysieke klachten.

Haptische massage

Deze energetische massage wordt gecombineerd met de chakra massage en toegepast bij de ontspanningsmassage

Holistic Pulsing

Met kleding aan wordt deze vorm toegepast binnen de therapie. Diepe ontspanning. Een andere manier van aanraken dan massage.

Chakra massage

Bewust worden van je Lichaamsenergie. Alle aspecten van de mens worden aangeraakt. Toegepast binnen de therapie en vaak gecombineerd met holistic pulsing.

Voetreflex massage

Indirect aanraken van het hele lichaam. Alle aspecten van de mens worden aangeraakt. Toegepast binnen de therapie ter vergroting van zelfbewustzijn. Tevens toegepast als ontspanningsmassage of in combinatie met chakra massage.

Cupping therapie

Bevorderen van de doorbloeding. Bij triggerpoints en spierknopen. Diepe aanraking en doorwerking. toegepast bij spier- en gewrichtspijn. In combinatie met klassieke massage of bindweefselmassage

Bindweefsel massage

Indirect aanraken van het hele lichaam. Werkt via het zenuwstelsel tot op orgaanniveau. Kan bij alle fysieke pijn en ongemakken toegepast worden voor bevorderen van bewustzijn.

Praktijk Purusha Zeewolde

"You can be your own best Friend or your own worst enemy" "choose wisely"

Video afspelen